Foto's Foto's Foto's - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dominique Beekhof - WaarBenJij.nu Foto's Foto's Foto's - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dominique Beekhof - WaarBenJij.nu

Foto's Foto's Foto's

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

03 April 2012 | Thailand, Bangkok

en jaaa hoor Dominique heeft de tijd genomen om eventjes een aantal leuke foto'tjes te plaatsen.

ze zijn te bekijken op. www.facebook.com/dominiquebeekhof

Xxx

• 03 April 2012 - 13:23

Oma Beekhof:

Hallo Dominique ik hoop dat het nog steeds goed met je gaat en wat fijn dat je een paar leuke vriendingen bent tegen gekomen dat is toch wel zo gezellig denk ik is het bij jou nog steeds van dat mooie weer hier niet hoor maar geniet er maar van nou met ons gaat het nog steeds het zelfde hoor Opa is vandaag weer bij de school van oom Thon aan het werk,en ik heb nou weer hulp van de Tzorg dat is dus wel fijn nou lieverd ik ga weer stoppen dus ontvang de hartelijke groeten en heel veel liefs van ons hier Opa en Oma Beekhof dag lieve meid tot gauw weer daaaag

• 07 April 2012 - 11:18

Oma Beekhof:

Hallo Dominique naar we hopen gaat het nog steeds goed met je we wensen jou dan ook heel fijne paasdagen toe en geniet er maar van is het nog steeds zo warm bij jou hier niet hoor maar we wachten het allemaal maar weer af wat het gaat worden,wat ik van Opa begreep ga je nog verder de wereld in nou ik wacht het wel af wat er gaat gebeuren met jou,nou lieve meid we wensen je heel goede paasdagen en nog veel plezier en dan hoor ik het wel weer dag lieve meid de hartelijke groeten van ons hier een dikke kus van Opa en Oma Beekhof.

• 10 April 2012 - 12:45

Oma Beekhof.:

dag Dominique, bedankt voor je mooie mail ik was er erg blij mee en opa ook heb je nog een fijne paasdagen gehad gister was het hier de heledag regen wel jammer hoor maar wij zijn toch nog wat gaan rijden met de auto hoor en dat was best wel fijn anders zit je ook maar de hele dag thuis en dat is ook niet altijd fijn nou dominique ontvang de hartelijke groeten en heel veel liefs van ons hier Opa en Oma Beekhof dag lieve schat tot gauw weer daaaag oma