Good bye - Reisverslag uit Longreach, Australië van Dominique Beekhof - WaarBenJij.nu Good bye - Reisverslag uit Longreach, Australië van Dominique Beekhof - WaarBenJij.nu

Good bye

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

26 Oktober 2012 | Australië, Longreach

Ja hoor de Reid's Gaat verder op naar de kust:) dat klinkt als zon, zee, stand en ijskoud bier. Haha ik kan de glimlach niet meer van me gezicht halen als ik er aan denk.

Tja het harden werken beviel prima, maar 70 dollar per dag voor een werkdag van 5 tot 10 stond me toch niet erg aan. Dominique paps en mams maar opgeld stoom afgeblazen want ik ben verd%%$\m niet een gewone backpacker , ik werk me kont van me lijf klaag niet over de uren over de warmte en ze vonden me zo aardig????. Tja eind van de dag ben je toch een backpacker hoe goed je Engels is hoe hard je werkt. Wat zijn de opties??? Weer hard werken of gewoon weg uit longreach. Al bij al half uur later kon ik het idee van reizen niet meer uit me hoofd krijgen.
Nu nog me baas vertellen. Een goed gesprek volgende waar in ik gezecht heb wat ik dacht en vond. Baas overstuur want ze wilden me niet dat gevoel geven. Alleen wildn ze me langer houden ook wanneer het geen drukte is. Dus dan zou dat geld gelijk getrokken worden. Dominique overtuigd dat ze me toch nog lief vonden maar ag dat reizen tja kon er niet meer uit. Dus me bankrekening word meer gevuld dan 70 dollar per dag en de backpack word weer gevuld met korte broeken en bikini's. De werk kleren gaan de deur gaat en de slippers aan!!

Samen met Phil waar in nu al een goede 4 maanden reis en woon ga ik de weg op:) Phil heeft een kleine schattig autootje met vlinders en glitters, Phils eige kleine homo autootje. Maar dit homo autootje gaat ons een goed tijd bezorgen. Brengt ons naar het stand en naar het ijskoude bier. Mooie mannen en vrouwen aangezien Phil geen homo is maar een pom(Engels).

Dit weekend dus?!?? De kroeg in longreach onveilig maken, spullen pakken weg gooien en uitzoeken. En dan donderdag de weg op na het noorden Cairns?

Hallo zon zee Strand en een road trip:)


  • 27 Oktober 2012 - 14:25

    Lieselotte:

    Hee Do,

    Wat leuk dat je weer verder gaat reizen!
    Veel succes & ik vind je verhalen erg leuk om te lezen.

    Liefs
    Hier uit het koude Nederland

  • 28 Oktober 2012 - 13:01

    Lizzy:

    Hey Do!!

    Nice!! Making more memories, more adventures! We zien de foto's weer tegemoed komen.

    Veel plezier nog!!

    xxx Lizzert

  • 02 November 2012 - 16:24

    Marjan:

    Hoi Dominioque,

    Jij zit inmiddals al aan de kust , misschien op dit moment wel aan een heerlijk koud biertje.
    Hoe warm is het nu bij jullie, en wat ben je verder van plan, je had wel niet veel tijd om je 70 dollar op te maken door al dat werken, maar in Australie gaat het best wel hard toch ??? Je bent wel een grote ervaring rijker geworden, ga je nu wat anders zoeken. Maar eerst genieten van het prachtige strand in Cairns. Ik kijk uit naar de foto`s. Je maakt er een hele mooie reis van hoor, je hebt wel lef. Dominique pas goed op jezelf en de hartelijke groeten uit Aalst, Marjan En bedankt weer.

  • 05 December 2012 - 22:03

    Peter Van Veen:

    Veel plezier bij alles wat je nog gaat doen.Groeten uit een koud Nederland..

  • 13 Januari 2013 - 10:53

    Peter Van Veen:

    Geniet van alles wat je nog gaat doen.Have Fun

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Longreach

Dominique ON TOUR

Recente Reisverslagen:

07 December 2012

Echte backpacker

26 Oktober 2012

Good bye

16 Oktober 2012

Naar aanleiding van

13 Augustus 2012

boerin

05 Juli 2012

aussiee!!!!
Dominique

Actief sinds 11 Okt. 2011
Verslag gelezen: 560
Totaal aantal bezoekers 38347

Voorgaande reizen:

25 Februari 2012 - 31 Mei 2013

Dominique ON TOUR

Landen bezocht: