bij praten??!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dominique Beekhof - WaarBenJij.nu bij praten??!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dominique Beekhof - WaarBenJij.nu

bij praten??!!!

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

08 April 2012 | Thailand, Bangkok

oke dan hier op verzoek van broer en zus lief een uitgebreid verslag wat ik aan het doen ben ipv 3 hele zinnen. Dus neem de tijd maak je borst maar nat hier komt het hele verhaal:D


Uhm waar was ik gebleven, duiken is onwijs maar dan ook onwijs gaaf:D!!! op het eilandje ook 1 nederlands meisje en 2 deense leren kennen, dus maar besloten om samen verder te gaan reizen naar koh-pangan voor de fullmoon party.

Maar eerst nog een kamer op ko tao gedeeld met 7 andere mensen. wat is dat een gebeurtenis op zich. elke avond is er ook wel wat te doen, dus de een komt nog later dan de ander thuis. vraagt op een aansteker en wiet gaat er vervolgens van door en komt de volgende dag 12 uur weer terug!!! waar heeft hij gezeten???? vervolgens komen er vrouwen thuis om half 7 s'ochtends.... hmmm jij hebt ook zeker niet thuis geslapen of op het strand geslapen.. maar ag hele belevenis opzich.

De eerste dagen op een rust strand van koh-pangan gezeten om energie op te doen voor de fullmoon, twee daagjes scooter gehuurd, watervallen gezien, chinese tempel en geen boeddha hoe is dat mogelijk? ook lekker gezwommen en watermeloenen gegeten:D!, wat een leven.

ag naar een paar daagjes rust en relax, waren we klaar voor de full-moon. ook de avond voor de fullmoon is ht natuurlijk een gekke huis.! goed voorproefje voor de fullmoon. wat een strand en het mooiste nog je kunt emmers met drinken kopen ook wel bukkets... wat een uitvinding!!!:D. deze avond niet zo laat gemaakt was maar 5 uur in de morgen!. en dan denk je lekker te slapen... uhm nee hoor dit keer deelde ik me kamer met 19 andere mensen!!

Fullmoon!!!!!! wat kan ik zeggen WAUW wat een ontzettend groot feest, als ik later groot ben wil ik dat organiseren. al hoewel organiseren niet echt aan de orde is gewoon bukkets verkopen en elk strand tentje heeft zijn eigen muziek!.. iedereen en alles is gekleurd en geverd, wat een ervaring deze avond ook gewoon 7 uur thuis zonsopgang en ondergang kunnen zien dat is fantastisch toch????

oke genoeg voor nu:D tijd om te gaan slapen!!!..


Lifs

  • 09 April 2012 - 10:26

    Oma Beekhof:

    Hoi Dominique luek dat ik zon mooi bericht van jou kon lezen ik hoop dat je toch nog lekker geslapen hebt en dat je het nog steeds goed naar je zin hebt met ons is het goed hoor gelukkig wel ,het weer is hier niet zo mooi weer vandaag regend het wat wat ik wel jammer vind nou lieve meid ont vang de hartelijke groeten van ons hier en tot gauw weer veel liefs van Opa en Oma Beekhof dag lievemeid .

  • 09 April 2012 - 17:52

    Eline:

    Waauw Doo wat heb jij het daar naar je zin dat hoor ik wel weer! ;)
    Echt heel gaaf wat je allemaal al hebt gedaan !
    Ik heb al je verslagen net in 1 keer gelezen;) , je weet dat ik niet zo van het digitale netwerken ben hè haha !
    Gave foto's ook al wat ik tot nu toe heb gezien! Super stoer chick dat je dit aan het doen bent !!
    Ik wens je nog heel heel veel plezier toe.. geniet er van vrouwke :D!!!

    Dikke Kus

    Elien en een dikke x van Bo!

  • 10 April 2012 - 18:39

    Bonita:

    Lieve zus,

    wat kan ik zeggen, ik ben blij verast dat je dan toch naar je grote zus en broer luisterd;) ahah wist niet dat we dan toch nog een beetje invloed op je hadden:p.

    Die feestjes klinken wel heel relax. later als ik centjes heb kom ik feest vieren op jou georganiseerde fullmoon party. lijkt me wel een mooie deal vind je niet;).

    tuut Bo

  • 11 April 2012 - 14:42

    Oma Beekhof.:

    Dag Dominique We hopen dat het allemaal nog goed met je gaat van middag is tante Jeannet er met Esmeeer gewweest met een vriendin om over de oorlog te praten zo als ik die heb mee gemaaktik was toen ook nog maar een klein meisje hoor maar ze hadden er toch wel wat aan zeiden ze nou dominique het is al weer15 voor 5 dus zo weer tijd om voor het eten te gaan zorgen ontvang de hartelijke groeten en veel liefs van ons hier en tot gauw maar weer dag lieve meid een dikke kus van ons Opa en Oma Beekhof daaaaag meiske

  • 12 April 2012 - 13:41

    Spinfreak:

    Ha worldtraveller,

    Terwijl ik je foto's zit te bekijken bekruipt me wel enig gevoel van jaloezie.
    De hele dag gewoon doen waar je zin in hebt in een relaxed tempo, grandioos.
    Hoorde van moeders dat Australie op de planning staat, dan mot te gaan werke voor oe geld zeker !!!!
    Misschien nog even een keertje in Anchor Wat in Cambodja kijken is wel een aardige optie als je nog een weekje niets te doen hebt haha.
    ENJOY EVERY DAY uit nederland waar nog niet veel verandert is afgelopen tijd.

  • 13 April 2012 - 09:24

    Jozien:

    Hoihoi,
    Wat een verhaal weer...
    Jij verveelt je absoluut niet. Ik denk dat je afloop een hele tijd moet bijkomen.
    Heel leuk voor je dat je dit meemaakt.
    V.w.b. het feestje (zullen ze thuis blij mee zijn.....)
    Tot de volgende keer.

    Gr.

  • 13 April 2012 - 09:26

    Jozien:

    Hoihoi,

    Wat een verhaal weer..... Hartstikke leuk voor je.
    Je maakt heel wat mee. Je zult na afloop een hele tijd moeten bijkomen.
    V.w.b. het feestje (zullen ze thuis blij mee zijn....)
    Tot de volgende keer
    Groetjes uit Zuilichem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Dominique ON TOUR

Recente Reisverslagen:

07 December 2012

Echte backpacker

26 Oktober 2012

Good bye

16 Oktober 2012

Naar aanleiding van

13 Augustus 2012

boerin

05 Juli 2012

aussiee!!!!
Dominique

Actief sinds 11 Okt. 2011
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 38408

Voorgaande reizen:

25 Februari 2012 - 31 Mei 2013

Dominique ON TOUR

Landen bezocht: