best qday Eveeee - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Dominique Beekhof - WaarBenJij.nu best qday Eveeee - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Dominique Beekhof - WaarBenJij.nu

best qday Eveeee

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

02 Mei 2012 | Laos, Vientiane

oke dan een klein verslagje aangezien ik de laatste week eigenlijk niets anders gedaan heb dan feesten.

Uitleg we waren in VANG VIENG TUBEN! voor mensen die niet weten wat het is, gewoon drinken en tuben tot je er bij neer valt.

Na 2 dagen ziek geweest te zijn ben ik fit begonnen aan mijn avontuur TUBEN! mensen het is moeilijk goed. met zijn alle qdat vieren. en dan is het niet zo wie orange aan heeft is nederlands NEEE iedereen draagt orange dus een grote gezellig orange bedoeling aan de rivier met een buurtje of bucket er bij!:)

vandaag het feest gebied gelukkig verlaten want al dat gefeest en bacon chickenburgers ga je toch wel voelen. OP naar het normale ritme!.

Nu dus in vientiane hoofdstad van laos, eigenlijk gewoon saai. dus even visatje regen voor vietnam en snel weer door!.

Xxxx

• 06 Mei 2012 - 16:58

Jozien:

He feestbeest!!
    Wat heb je toch een saai leventje. Alleen maar feesten, eten en drinken.
    Maar goed, hartstikke leuk voor je. Je blijft nog wel een tijdje weg, heb ik begrepen. Helemaal naar Australie.
    Veel plezier en niet zwarter worden van de zon!
    Groetjes uit de Molenstraat 19a.