vervolg verslag - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Dominique Beekhof - WaarBenJij.nu vervolg verslag - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Dominique Beekhof - WaarBenJij.nu

vervolg verslag

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

08 Mei 2012 | Cambodja, Phnom-Penh

het vervolg verslag eerste dag in cambodja! yes nieuwe dag nieuwe kansen.

dit liep beetje anders voor mij, al een week last van me buik en darmen toch dus maar eventjes naar een kliniek. daar hebben ze me meteen een halve dag gehouden. aan het infuus en een hoop pillen mee. niet te vergeten een hoop dollar minder maar hopelijk gaat het nu over!
wat er nu mis was? ontsteking in de darmen en niet naar de wc kunnen. Naja mensen klinkt erger dan het is. voel me alleen beetje moe dus vandaag maar dagje op bed en eventjes achter de computer. me reisgenootjes zijn erg lief voor me dus ik zal me wel reden met hun zorg!:)
morgen als het lukt naar angkorwat! wat ontzettend mooi schijnt te zijn dus ik kijk er naar uit!!.

liefs

• 08 Mei 2012 - 15:53

Ties:

ha meiske je kent nu onder hand wel alle bus merken uit je hoofd. jammer van je buik klachten maar zo tehoren geniet je er wel van. zeker al wel gehoord zuilichem kampioen.op naar de derde klasse.ik heb wel het idee dat het nog wel een poosje duurt voor je terug komt,om achter de bar van de kantine te staan gr ties

• 10 Mei 2012 - 17:25

Corné:

Hé pareltje, fijn dat het zo goed gaat en dat je het naar je zin hebt. Hier alles zijn gangetje. Het word wel tijd dat je weer terug komt hoor. Tis nu wel mooi geweest. Pas goed op jezelf hè. X Corné.