beach =D - Reisverslag uit Jamestown, Sint Helena van Dominique Beekhof - WaarBenJij.nu beach =D - Reisverslag uit Jamestown, Sint Helena van Dominique Beekhof - WaarBenJij.nu

beach =D

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

14 Mei 2012 | Sint Helena, Jamestown

Hallo hallo,

naar het vervelende bericht van in het ziekenhuis liggen zal ik er een schepje bovenop doen.

Ik zit in sihanoukville en daar is het strand:D dus best goed te doen denk ik zo maar eens.

maaar natuurlijk eerst nog even de hoofdstad aangedaan phnom penh. dit is eigenlijk een beetje te vergelijken met bangkok. wat een mega stad. ben er ook maar 2 dagen totaal geweest. een dagje besteed aan de killingfields, dit zijn geen Leuke dingen maar moet cultuur hoord er ook bij.
Na een dagje behoorlijke heftige dingen gezien te hebben ben ik dan ook alleen vertrokken naar het strand. dat was genoeg hoofdstad voor mij. waarschijnlijk of misschien ga ik er nog wel een dagje heen voordat ik vietnam ik ga. maar goed je weet maar nooit.

na ongeveer 6 uur busreis aangekomen in sihanoukville, waar ik wel even gemakkelijk een kamer konden altands dat dacht ik. nu heeft niemand me verteld dat alle mensen hier vakantie hebbben en de verjaardag van de koning is. dus geen guest house shittt... wat nu... gelukkig was daar de grote uitkomst doorms:D gezellig je kamer met 23 andere delen kan niet beter:D
eigenlijk niet nee... daar zat me italiaanse vriendinnetje al te wachten dus we zijn weer gezellig samen:D!

vandaag dagje aan het strand doorgebracht, ook aan het kleurtje moet gewerkt worden. morgen??? geen idee waarschijnlijk nog eventjes ontzettende mooie eilandjes hoppen:D


XXX

  • 14 Mei 2012 - 15:44

    Knuffel:

    Ik heb altijd al een hekel gehad aan strand, al dat zand tussen je billen. Maar daar heb jij niet zoveel last van zo te lezen. Klein kontje, weinig zand.
    Regelmatig omdraaien, anders bak je aan.

  • 16 Mei 2012 - 09:00

    Dirk Baijense:

    hoi Dominique, een en ander gelezen van je ontdekkingsreis ,maar de poen zal wel op zijn !!! heb je nog tijdelijk baantje nodig deze zomer of blijf je daar wonen ??? laat het me ff weten gr. Dirk

  • 16 Mei 2012 - 13:33

    Dominique Beekhof:

    hee dirk:)!

    haha de poen gaat inderdaad aardig hard maar het is wel zeer goedkoop, kamertje voor 2 dollar is natuurlijk niet zo veel.
    maar geld heb ik zeker nodig, ga dat geld alleen maken in australie dus blijf zeg maar iets wat heel veel langer weg. misschien heb ik een baantje nodig voor over 2 jaar:P.

    groetjes Do

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sint Helena, Jamestown

Dominique ON TOUR

Recente Reisverslagen:

07 December 2012

Echte backpacker

26 Oktober 2012

Good bye

16 Oktober 2012

Naar aanleiding van

13 Augustus 2012

boerin

05 Juli 2012

aussiee!!!!
Dominique

Actief sinds 11 Okt. 2011
Verslag gelezen: 1519
Totaal aantal bezoekers 38342

Voorgaande reizen:

25 Februari 2012 - 31 Mei 2013

Dominique ON TOUR

Landen bezocht: