relaxen - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Dominique Beekhof - WaarBenJij.nu relaxen - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Dominique Beekhof - WaarBenJij.nu

relaxen

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

08 Mei 2012 | Laos, Vientiane

Hallo hallo!

na een heftige week in vang vieng, zijn we door gegaan naar vientiene waar het zo als ik al schreef beetje saai was. dus maar snel de bus naar de 4000 islands.

na een busreisje van 14 uur eindelijk aangekomen op den dot een van de eilanden. in de boot 4 nederlanders leren kennen dus gezellig aangehaakt en dus nieuwe reisgenoten!:).

eerste dagje lekker rustig aan gedaan, beetje in ons hangmatje gelegen met uitzicht op de rivier en zondsondergang. dus vanuit daar de zonsondergang bekeken wat is dat ontzettend mooi! het huis naja meer schuurtje was niet meer dan alleen een bed en ventilatoor best wel wennen na me grote bed in vang vieng. maar ook dat heeft wel wat met je toiletspullentjes naar de wc gaan en terug:).

we hebben een dagje gefietst naar de watervallen wat ontzettend mooi en groot was, de grootste die ik tot nu toe heb gezien denk ik.. wel beetje warm om te fietsen ik denk dat het hier nog wat warmer is als in thailand. maar goed terug gekomen van het balkonnetje weer het water ingesprongen dus maakt niet uit. een dagje op het water rond gebracht in onse tubing band. filmpjes kijken en lekker eten! al bij al goed genieten toch!:)

gisteren 7 mei de bus gemaakt richting cambodja. erg vroeg uit bed 8 uur de boot terug naar het vaste land. waar we onze paspoorten afmoesten geven want het visa zal wel geregeld worden. beetje vreemd maar meestal komt het wel goed dus vol vetrouwen afgegeven. bij de grens maar uurtje of 2 zitten wachten stelt niks voor als je nog bus reis van 14 uur moet maken. paspoort eindelijk terug en daar gingen we.
het duurden en duurden en duurden en owja lokale mensen oppikken die de bus onder spugen is niet zo lekker. bijna aanrijding gehad en veel honger en zere kont benen later waren we wel geteld om 1 uur in siemriep cambodja. dat was dus een dagje van 7 uur sochtends tot 1 uur savonds. best wel gaar natuurlijk!

maar we waren er yeaaah!

X