aussiee!!!! - Reisverslag uit Longreach, Australië van Dominique Beekhof - WaarBenJij.nu aussiee!!!! - Reisverslag uit Longreach, Australië van Dominique Beekhof - WaarBenJij.nu

aussiee!!!!

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

05 Juli 2012 | Australië, Longreach

het eerste verslag uit het verre aussie!..

Eerste gedachten toen ik aan kwam: Shit waarom is mijn vliegtuig hier gestopt en niet door geloven naar huis!.

Alles was anders, mensen, straat, eten, cultuur, prijs en dan met HOOFDLETTERS! van 30 dollar per dag leven naar 30 dollar voor een slaapplek!!?
wat ik toen dacht: Hallo voelen jullie je wel goed of wat??? ja was een verschrikkelijke tijd, nee valt mee maar wel wennen.

Gelukkig kwam ik Phil uit england tegen die op doorrreis was naar longreach in QLD. dat was de zelfde afstand als van nederland naar spanje. maar goed ik was wel in voor een road trip aangezien werken in Darwin niet zo'n goed idee was. Matt ook uit england had het zelfde probleeem met werk vinden dus ook in de auto gesprongen.

En daar kwamen we dan aan, in een dorpje midden in het land. Waar slapen we? ow Phil kenden nog iemand van zijn eerste trip dus ja hoor een slaapplek. we leven nu met 6 mensen in een huis. deel me kamer met phill en matt maar goed alles goedkoper dan een hotel,motel of guest house en eigenlijk is het wel gezellig. een ECHT huis met een hond en en keuken en badkamer wajoow goed leven:)!.


na maar dagen werd phill al weer gebeld voor werk op een grote boerderij ook wel property genoemd hier. boerderij is vloeken. daar gingen we op naar de boerderij next door?? 5 uurtjes rijden maar. ontzettend hard gewerkt, tractor leren rijden, buggie gereden en koeien gemerkt auto gewassen en een waterbassen geschilderd. echt werken voor je geld dus. MAaaaar eten included dus eten voor het leven en weetje wat nog meer AARDAPPELEN en CHOCOLADE CAKE als dessert! in 7 dagen nog noooooit zo veel gegeten ( gelukkig hard gewerkt anders was ik bijna een echte australier). uhm ja mensen hier zijn iest ongezonder dan wij???

naja vandaag terug gekomen en moe uitgeput en stukje rijker gelukkig maar aangezien in nog 54 euro te besteden had! Ja bijna ticketje terug.

betreft het weer. ag wat zal ik zeggen. voor de winter is het heel erg goed. voor mij na 4 maanden 40 graden en warmer... eeen beeetje heeeel erg koud. Halllo snachts vriest het gewoon 3 truien is niet genoeg. en smiddags is het gewoon weer 20 25 graden. best goed hier. wat nieuwe kleren komen bij de 2e handswinkel en ik was ook warm:)!..

Ik denk dit is wel genoeg voor nu?:)

Kisses Do

  • 09 Juli 2012 - 17:26

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

  • 25 Juli 2012 - 07:45

    Sanne:

    Hee meid,

    zo te horen heb je het goed naar je zin! om je ticket te betalen moet je dnek nog wel ff werke. hihi. geniet ervan en kom maar weer een keeer richting hier.:P haha

    xx Sanne

  • 11 Augustus 2012 - 13:36

    Renco En Antoinette:

    He do,

    Wat lang geleden zeg! Leuk om al je verhalen te lezen..... Wat heb je een hoop gezien, gedaan en genoten in Azie en nu in Australie! Fijn dat je het zo naar je zin hebt! Bevalt het harde werken je nog steeds? Ik ben benieuwd wanneer we je weer eens zien. Waarschijnlijk gaat dat nog wel even duren, of niet? Pas goed op jezelf en geniet ervan!

    Liefs, Renco en Antoinette

  • 30 Augustus 2012 - 12:53

    Marjan:

    Hoi Dominique,

    Wat leuk,...Ausralie heel wat anders da Azie he !
    En een andere temperatuur.
    Bevalt Australie net zo goed als Azie, je bent wel een echte overlever hoor, goed van je.
    Wij zitten hier nog heerlijk na te zomeren, genieten iedere dag van het zonnetje.
    Nou ja ...zitten.

    Dominique, pas goed op jezelf, geniet van Australie en de groetjes van fam. de Haan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Longreach

Dominique ON TOUR

Recente Reisverslagen:

07 December 2012

Echte backpacker

26 Oktober 2012

Good bye

16 Oktober 2012

Naar aanleiding van

13 Augustus 2012

boerin

05 Juli 2012

aussiee!!!!
Dominique

Actief sinds 11 Okt. 2011
Verslag gelezen: 599
Totaal aantal bezoekers 38345

Voorgaande reizen:

25 Februari 2012 - 31 Mei 2013

Dominique ON TOUR

Landen bezocht: