groot nieuws, goed nieuw, slecht nieuws - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dominique Beekhof - WaarBenJij.nu groot nieuws, goed nieuw, slecht nieuws - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dominique Beekhof - WaarBenJij.nu

groot nieuws, goed nieuw, slecht nieuws

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

13 April 2012 | Thailand, Bangkok

hallo iedereen:)!,

Wat een titel om mee te beginnen he!. Wat gaat er nu komen? jep dat is de vraag. ik denk dat het best wel goed nieuws is maar voor mij lieve paps en mams slecht natuurlijk omdat ze me zo gaan missen. oke komt het:D

Ik Ja Dominique Beekhof heeft besloten om langer weg te blijven... en dan langer in de zin van een aantal maanden miss wel half jaar. Ik zal het eventjes uitleggen hoe en wat....

Uitleg:
Dominique liep met haar grote rugzak overstraat van hostel naar hostel van links naar rechts van noedels na rijst en weetje, Dat beviel me dus danig dat ik dacht hier moet ik langer van gaan genieten dan maar 3 maanden. Dan zou ik nu dus al op de helft zitten. NO WAY. Dus volgende stap een werkvisa aanvragen voor Australie, nu heeft papa lief me daar mee gelopen dus is het al rond.
Dominique gaat NIET naar maleisie en Indonesie altands nu niet Maar naar loas cambodja viethnam en dan naar australie voor wat werk. Als de geld berg geen dal meer is zal ik mijn reis voortzettend en naar maleisiegaan. Maar zeker weten Nooit natuurlijk want mss verander ik me gedachten nog wel 300 keer.
1 ding staat vast voorlopig is dit kleine blonde meisje wat aardig zwart lijk met een backpack nog niet thuis!

Naja dit was het goede slechte en grote nieuws bij elkaar!:)


Verder gaat het natuurlijk goed met me. ben dinsdag aangekomen bij dirk en woon nu dus eventjes in een normaal huis. wat een uitkomst. een douch en wc apart. dus niet meer tandenpoetsen,plassen en douche tegelijker tijd!. wat een uitkomt.
al aardig wat dingen gedaan hier. een echte thaise bbq meegemaakt. oooow wat is dat goed zeg!. een dagje rond getourt in krabi geweest een tsunami allarm meegemaakt. Dat was zeg maar best wel eventjes eng. WAJOOW iedereen in rep en roer stad uit. autos vol met mensen bussen vol met mensen. wij dus ook maar richting krabi, op de weg nog wat noorse kerels opgepikt die niet wisten waar ze heen moesten en met zijn alle veilig een plekje in krabi gevonden. gelukkig was er niets aan de hand uiteindelijk maar toch wel schrikken.

Vandaag het thais nieuwjaar gevierd. ook wel waterfeest. leek net nederland alleen dan wat warmer. iedereen aan de weg met waterpistolen bukketswater, tonnenwater en alles waar je water mee kunt gooien. de hele dag bier en bukket drinken. wat voor mij toch wat te veel van het goede was in de ochtend. maar wat een gekkehuis wie houdt dat nou 3 dagen vol!!!! NOU ik denk Dirk, terwijl ik in zijn huisje zit te internetten is hij nog in de stad aan het bier drinken. en water gooien! Happy New year! yeeeaaaaah!..
om het nieuwjaar goed te vieren ben ik heel slecht naar de MAC geweest met 2 mensen uit canada. Wat was dat lekker en duur voor thaise berippen maar zeker de moeite waard. voel ik me schuldig NEEEEE zeker niet na 7 weken rijst en noedels kom op, ik verdiende het denk ik wel eventjes he!:)

Nou ik denk dat ik aardig me best heb gedaan met dit verslag:) succes met lezen.

liefs Do

  • 13 April 2012 - 12:38

    Sanne Dijkhof :

    Eindelijk een lang reisverslag! En wat voor een, wat gaaf!!

    Super te horen dat je het zo goed naar je zin hebt Do! En wat stoer dat je langer blijft! Als je tips nodig hebt over werk in Australië, of waar je ECHT heen moet, moet je 't maar laten weten ;)

    Dikke kus en geniet ervan !!

  • 13 April 2012 - 12:44

    Dominique Beekhof:

    hee sann:)

    Tips zijn altijd welkom:D help dominique australie door yeaah:D miss handiger als we dat via mail doen:)!

    bedankt alvast kusjes!

  • 13 April 2012 - 13:01

    Melissa:

    Langer wegblijven? hmmz.. :(
    En wie dat bier drinken dagenlang volhoud?? Zeker wel Dirk!! En dat mag ook wel als wij als klein kikkerlandje een een van de grootste biermerk op de markt brachten moet je je wel bewijzen in het buitenland!!! Enjoy meid

  • 13 April 2012 - 15:25

    Carola:

    Super gaaf dat je toch al je dromen waar maakt!! Wel balen dat ik je nog langer moet missen :( dikke knuffel

  • 13 April 2012 - 21:27

    Naomi:

    wauw schattie wat een big news! en wat tof! goed om te horen dat je het er zo naar je zin hebt, en gun het je echt! ik vind het alleen minder leuk, hihi moet ik je nog langer missen .. maar we houden zeker contact! dikkekus je buur. X

  • 13 April 2012 - 22:56

    Jessie! :

    Honey! Klinkt goed!
    Gedraag je ;) Graaaaapje! Geniet gewoon, maar dat lukt wel volgens mij! Kuus

  • 14 April 2012 - 16:42

    Robbert:

    Hey Domino, wat leuk dat je de stap echt genomen hebt! Ik ga je zeker volgen :> Groet, Roberto

  • 14 April 2012 - 18:56

    Adrie:

    wow wow wow. Wat een avontuur. Ik geniet hier zo van als ik dit lees. Ik verlang ook naar de dag dat ik weer naar Thailand ga. Maar eerst komt mijn liefje voor 3 weken naar Nederland in mei. Ik zie je dus niet meer terug bij Opzeeland. Jammer. Maar ik ben zo blij dat je geniet van het leven. Dit is echt geweldig. Ik hoop dat je in de andere landen net zo geniet als van Thailand. succes. Ik lees het wel weer. Groetjes. Adrie

  • 16 April 2012 - 09:20

    Oma Beekhof.:

    Hoi Dominique gaat het alles nog steeds goed met jou we hopen het maar je had al gehoord dat Opa in het ziekenhuis is opgenomen he dat was Vrijdag ik hoop dat het gauw weer beter met hem gaat zelf vind hij dat het wel goed met hem gaat maar daar denken de artsen toch anders over zelf wil hij weer aan het werk maar daar zal hij toch even rustig mee aan moeten doen met mij gaat het gelukkig ook wel goed hoor Dominique het allerbeste en de hartelijke groeten van ons hier Opa en Oma Beekhof dag lieve meid tot gauw dan maar weer groetjes Oma.

  • 28 Juni 2012 - 20:44

    Marjande Haan:

    He wat leuk, Marijn was toen ook in Bangkok en vond het helemaal super leuk dat waterfeest, groetjes Marjan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Dominique ON TOUR

Recente Reisverslagen:

07 December 2012

Echte backpacker

26 Oktober 2012

Good bye

16 Oktober 2012

Naar aanleiding van

13 Augustus 2012

boerin

05 Juli 2012

aussiee!!!!
Dominique

Actief sinds 11 Okt. 2011
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 38402

Voorgaande reizen:

25 Februari 2012 - 31 Mei 2013

Dominique ON TOUR

Landen bezocht: