dag dirk! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dominique Beekhof - WaarBenJij.nu dag dirk! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dominique Beekhof - WaarBenJij.nu

dag dirk!

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

17 April 2012 | Thailand, Bangkok

hallo hallo!

Zoals de titel al zecht mijn laatste dag bij dirk is vanochtend aangebroken.! morgenmiddag zal de bus richting bangkok om 3 uur vertrekken. Gelukkig deze keer niet zo'n lange reistijd we zullen in bangkok aangekomen om een uurtje of half 6 s'ochtends! valt alles mee dus. haha

Maar dat is natuurlijk niet het einde van de bestemming, die gaat door naar het noorden van Loas. Dus de komende dagen zal ik de zon wat minder zien dan de afgelopen weken!! voor sommige een opluchting word ik niet nog bruiner;)!.

Ag fijn net of iemand het uitmaakt hoe lang ik in een bus zit? Ik zal dus gewoon maar vertellen wat ik hier met dirk heb gedaan..

Uitslapen:D veel eten! bier drinken. nieuwjaar gevierd. Nu de active kant! kayaken rotsklimmen scooter rijden! nieuwe ipod gekocht omdat me oude is overleden!!! dat is bijna zo erg als een backpack verliezen. Gelukkig heb ik een nieuwe:D als een kind zo blij.
Rotsklimmen wat ontzettend gaaf en leuk om te doen ook ontzettend vervelend uitzicht van af zo'n hoog punt!:D.
Ow trouwens me hoed is opgegeten door een AAP!!! ja een AAP! heb ik dit al verteld in me vorige verslag? hmmm weet het niet. maar goed hoed leeft nog aap ook nog..

Vanavond als afscheid zelf gemaakte masaman curry waar ik lichterlijk verslaafd aan ben! en nog een bbq'n. pff hopen dat ik me bed nog haal, want slapen buiten in de hangmat kan niet meer. daar ben ik vanochtend door heen gescheurd ( uhm Sorry Dirk)! dit was niet omdat ik te dik ben geworden maar hij is gewoon beetje oud!..

ik denk dat ik wel verteld heb wat ik de afgelopen dag gedaan heb. Hmm toch niet me eerste nieuwe fles shampoo gekocht wooooow!!! backpack leeg gehaald dus paps en mams als dirk lang komt geen cadeautjes maar spullen:D! haha.

XXX DO!

  • 17 April 2012 - 11:40

    Tjal:

    Boot naar Luang Prabang (hele mooie stad!!!!), en dan tuben in Vang Vieng? Dat waren iig de hoogtepunten van mijn reis dus ik raad het je met klem aan...

  • 17 April 2012 - 13:34

    Oma Beekhof.:

    Dag Dominique bedankt voor je mailtjes, en ikzal even vertellen dat OPa weer thuis is gisteravond mochten we hem weer mee naar huis nemen wat ik erg fijn vind hoor en hij mag zelfs weer auto rijden wat wel fijn is natuurlijk alleen moet hij het nog wel rustig aan doen nou we zullen wel zien hoe het verder gaat we zijn zo blij dat we een Vader in de Hemel hebben die goed voor ons nou Dominique ik ga weer stoppen ontvang de hartelijke groeten van ons Opa en Oma Beekhof dag lieverd meid

  • 17 April 2012 - 14:31

    Dirkie:

    mmm waar te begonnen.... Do het was gezellig en als je weer in de buurt bent kom je maar weer op vakantie en lekker eten :-)

    maar als je dan weer langs komt graag niet weer mijn hangmat slopen grrrrrrrr #@%€*¢ :-( haha nee hoor ik had niet voor niets de dag ervoor een nieuwe gekocht, en voor de thuis blijvers nee helaas er zijn geen beelden van dit tafereel
    veel plezier in de komende landen en tot ooit!! Xxx

  • 19 April 2012 - 14:44

    Renco En Antoinette:

    He do,

    We hebben met veel plezier al je reisverslagen gelezen! Je enthousiasme springt ervan af, erg leuk!!!

    Super dat je het zo naar je zin hebt! Het klinkt allemaal als één lange feestvakantie!

    Hier gaat alles zijn gangetje! Mocht je over een jaar ofzo.... weer thuis zijn kan je op de koffie komen in ons nieuwe huis in Rijswijk!

    Nou nicht geniet nog lekker van alles en doe voorzichtig daar!

    Liefs an en renc.

  • 20 April 2012 - 12:38

    Oma Beekhof:

    Dag Dominique ik hoop dat het nog steeds goed met je gaat ik hoorde van je vader dat je nog lang niet van plan bent om naar huis terug te komen wand je wilt nog veel meer van de wereld zien nou meiske heel veel plezier daar mee en ik hoop dat we je kunnen blijven volgen op de pc ik wens je heel veel sterkte met alles,opa is van morgen weer voor onder zoek naar het ziekenhuis geweest maar we weten de uitslag nog niet maar hij is vanmiddag weer gewoon bij Gerard aan het werk gegaan,zelf ben ik vanmorgen nog even bij Ferdinand geweest en daar hoorde ik dat Marje gisteravond in het ziekenhuis is op genomen met een blindedarm ontstekeing en dat zouden ze vandaag nog gaan opereren dus wachten we dat maar even af nou Dominique lieve meid ontvang de hartelijke groeten van ons hier en een dikke kus dag lieverd tot gauw hoop ik daaag Oma en Opa Beekhof.

  • 21 April 2012 - 11:19

    Oma Beekhof:

    Hallo Dominique ik hoop dat het nog steeds goed met je gaat en dat je het nog steeds goed naar je zin hebt ik heb net Marja nog even gebeld maar die was weer thuis en het was geen blindedarm ontsteking geweest maar wat het dan wel was wisten ze nog niet maar ze heeft wel veel pijn stillers gehad en dat heeft wel goed geholpen zij ze tegen mij met ons gaat het ook wel weer hoor Opa is vanmorgen weer naar Zuilichem gegaan ik verwacht hem zo weer thuis nou lieve meid ik ga weer stoppen ontvang de hartelijke groeten een dikke kus en nog veel plezier daar dag meiske groetjes Opa en Oma Beekhof

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Dominique ON TOUR

Recente Reisverslagen:

07 December 2012

Echte backpacker

26 Oktober 2012

Good bye

16 Oktober 2012

Naar aanleiding van

13 Augustus 2012

boerin

05 Juli 2012

aussiee!!!!
Dominique

Actief sinds 11 Okt. 2011
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 38404

Voorgaande reizen:

25 Februari 2012 - 31 Mei 2013

Dominique ON TOUR

Landen bezocht: