boerin - Reisverslag uit Longreach, Australië van Dominique Beekhof - WaarBenJij.nu boerin - Reisverslag uit Longreach, Australië van Dominique Beekhof - WaarBenJij.nu

boerin

Blijf op de hoogte en volg Dominique

13 Augustus 2012 | Australië, Longreach

Oke waar ga ik beginnen. Om het makkelijk te maken is dit de twede poging. Nog even wennen Aan me nieuwste speelt:) maar goed daar gaan we volle gang voor uit.

Eeen geweldige verjaardag geviert, dat overdrijf ik natuurlijk was gewoon net als normaal alleen werd er in her Engels voor me gezongen. Gelukkig was het thuis front berijd om het op Skype in het nederlands te doen. Yeeeaaaah!!! Verder taart op wezen lunchen met me bazin Naja meer me australiese fam ondertussen. Dat betekend jaaaa ik werk nog steeds Ben een top boerin:)

De beste verfer ooooit geworden, dieren voeren Koken en schoonmaken een echte boerin dus, en raad eens get bevalt me wel;)

Afgelopen weekend me eerste race's gezien. Moët eerlijk Zijn Ben niet erg onder de indruk ervan. Opgedirkte farmers die laten zien dat ze geld hebben. Nou laat bij Dan maar in de modder spelen.

Naja verder leef ik gewoon een normaal leven. Moët voor me zelf zorgen eten Koken boodschappen doen enz. Net of ik thuis Ben ,...... Naja niet echt daar had ik een lieve mama die dat voor me deed. Maar ze is altijd bij me als ik kook, Als een duiveltje of meer engeltje op me schouder die me influisterd wat ik Moët doen. En dit is geen grapje tanks mam;) Ben nog steeds niet omgekomen Aan voedsel vergiftiging.


Hmm wat ik nog meer kan vertellen het is winter en koud overdag 25 graden brrrr...... Hahahahaha(gemeen lachje).

Geniet van Mijn ontzettend goede update en iedereen die altijd reageerd tanks lees de berichtjes altijd alleen antwoorden is zo lastig.

Xxxxx do

  • 21 Augustus 2012 - 23:00

    Corné:

    Hé Dominique, het is weer een tijd geleden dat ik iets van mij heb laten horen maar ik ben je natuurlijk niet vergeten. Fijn om te lezen dat het zo goed gaat en dat je het naar je zin hebt. Ik had je al wel terug verwacht maar je houd het goed vol. Je komt toch ooit wel terug?? Hier gaat alles zijn gangetje. Druk op het werk gelukkig en met Es en Daantje gaat het ook goed. Hij groeit als kool. Hij kruipt al en kan al staan. Gaat veel te snel eigelijk. Volgende week wordt ik eindelijk geopereerd aan mijn hand. Hebben we dat ook weer gehad. Nou, jij bent ook weer op de hoogte. Nog heel veel succes en plezier daar en geniet er maar van. Ik laat wel weer wat van me horen en hou je in de gaten :)
    Groetjes Corné x.

  • 23 Augustus 2012 - 10:18

    Jozien:

    HE meis,
    Laat ik ook maar iets uit de Molenstraat horen.
    Ik vind het knap van je dat je het zo lang uithoudt. Het lijkt me een hele ervaring.
    Zo kom je nog eens ergens. Heb je je rode zakdoek bij je nu je een boerinnetje bent. (grapje)
    Binnenkort zal ik nog meer verhalen gaan halen bij je mams.
    Nog een hele fijne tijd daar aan de andere kant van de wereld.
    Groetjes van Jozien en fam.

  • 30 Augustus 2012 - 13:03

    Marjan:

    Hoi Dominique,

    Niets voor jou zo`n opgedirkte farmer met heel veel geld ???

    Grapje hoor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Longreach

Dominique ON TOUR

Recente Reisverslagen:

07 December 2012

Echte backpacker

26 Oktober 2012

Good bye

16 Oktober 2012

Naar aanleiding van

13 Augustus 2012

boerin

05 Juli 2012

aussiee!!!!
Dominique

Actief sinds 11 Okt. 2011
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 38349

Voorgaande reizen:

25 Februari 2012 - 31 Mei 2013

Dominique ON TOUR

Landen bezocht: