laatste azie verslag - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Dominique Beekhof - WaarBenJij.nu laatste azie verslag - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Dominique Beekhof - WaarBenJij.nu

laatste azie verslag

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

14 Juni 2012 | Vietnam, Hanoi

Oke hier gaat het dan komen het verslag der verslagen!! hoppa 3 kantjes vol.

Ik wil nu niet gaan klagen hoor, aangezien ik al 4 maanden aan de andere kant van de wereld loop, maar ook ik ben de rijst, noedels, zoeken naar kip beetje zat en dat valt nog wel mee,

Maar Voorlopig Geeeen tuktuk niet de eerste keer en niet de 30000 keer als ik er een wil roep ik wel, het zelfde met taxi motorbike, fruit beer enz! Laat me gewoon doorlopen en graag zonder dood gereden te worden!!! tja dat is azie soms irritant na een tijdje reizen.

Nu moet ik maar de hoogte punten vertellen aangezien het een tijdje terug is geweest dat ik wat heb laten horen!.

heb met motorbike van hoi an naar hue gereden, dat was zoooo gruwelijk nice beste dag ooit!

met 2 engelsche rond getrokken voor 2.5 week. jammer genoeg weer alleen wat waren dat leuke kerels. dus volgende ondernemening op visitie in london! samen met deze gasten de beruchte cruise gemaakt naar holang bay wat gurwelijk nice was, veel geslapen, gezwommen en beetje grotte gezien. ( niet alles geloven natuurlijk). het bier ging er aardig in bij iedereen. de verhalen tja dat blijft op het eiland natuurlijk!

after 3 dagen feest Hostpital agian!:D ik heb wat met deze ziekenhuisen. tuben achter een boot is gruwelijk vet maar niet als je met je nek op iemands rug beland. natuurlijk niet gestopt en niet naar de docter geweest dus paar dagen laten, in het super mooie koude (22) grade sapa niks kunnen doen omdat de pijn te heftig was dus weer terug na hanoi op naar het ziekenhuis.

Foto's laten maken niets gebroken beetje gekneust verrekt zo iets, dus pillen gekregen wajoow, dat is drugs. pak er een en de rest van de dag slaap je. savonds nog een en het is weer morgen!.

maar vandaag laatste dingentjes naar huis gestuurd, weat normale keren gekocht en klaar gemaakt voor ausiee!!!!. morgen gaan we dan om 13:05 de lucht in. eerste stop singapore voor paar uur en dan australie en ook ik zal moeten gaan werken !. word zwaaaar leventjes!.

naja ik denk dat dit de hoogte punten wel zo zijn! ow fotos?? sorry vergeten te lui??? komt er aan belooft!!!.

LIefs Do

  • 14 Juni 2012 - 10:55

    Manon:

    Yeaah,wat leuk om weer wat over je avonturen te lezen Dootje!! ik ben benieuwd naar de foto's x Manon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Dominique ON TOUR

Recente Reisverslagen:

07 December 2012

Echte backpacker

26 Oktober 2012

Good bye

16 Oktober 2012

Naar aanleiding van

13 Augustus 2012

boerin

05 Juli 2012

aussiee!!!!
Dominique

Actief sinds 11 Okt. 2011
Verslag gelezen: 482
Totaal aantal bezoekers 38401

Voorgaande reizen:

25 Februari 2012 - 31 Mei 2013

Dominique ON TOUR

Landen bezocht: