mijn verhaal - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Dominique Beekhof - WaarBenJij.nu mijn verhaal - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Dominique Beekhof - WaarBenJij.nu

mijn verhaal

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

28 Mei 2012 | Vietnam, Nha Trang

hallo hallo,


al weer een weekje in vietnam zo ongeveer:) nee al weer een week en een dag dus gewoon een weekje.

na ho chi minh stad dacht ik naar mui ne te gaan, dit ging allemaal best wel vloeiend, tot dat ik na een uur busreis er achter kwam dat ik me paspooort in het guest house had laten liggen. dus 5 uur later busje uit en 5 uur later busje weer in voor 5 uur. 6 uur in de ochtend wweer terug in ho chi minh en niets gezien van mui ne. daar aangekomen paspoortje opgepikt nog even geslapen in me oude kamer waar ben nog steeds zat. die heeft zich natuurlijk ontzettend vermaakt mij stommiteiten.. ag fijn, nieuw busje geboekt dit keer naar nha trang gewoon omdat het kan en dat maar 11 uur was.

hier is het een stuk rustiger dan in ho chi minh mag ook wel natuurlijk. een ochtendje aan het strand gelegen, een dagje scooter gereden heerlijk eten op. vanavond maar weer naar een anders stadje want ja ook ik moet op gaan schieten, het vliegtuig naar australie vertrekt al op 15 juni spannend!!!!..

in ho chi minh stad trouwens in de bekenden tunnels geweest wat ontzettend indruk wekkend is.

en mijn reis verhaal:D
ze hebben in camobdja geld van me proberen te krijgen, met een of ander kaart spel en ik ben me paspoort vergeten en moest 5 uur terug. nou best goed verhaal toch:D


LIEfs DO

  • 28 Mei 2012 - 07:07

    Ties:

    goede morgen hier 9.00uur in de ochtend dat was wel een indrukkende reis en je ziet het ggeen geld uit geven aan die gok praktijken
    kost alleen maar geld nou geniet van het vrije leven en pas goed op je zelf
    we denken aan je,op naar australie
    en goed er voor zorgen dat je weer gezond thuis mag komen,gr uit de Bosch

  • 28 Mei 2012 - 18:39

    Eric:

    Ha sportvrouw,

    Gooi alles wat je weet over Vietnam ermaar uit.
    Weet ik direct waar ik moet zijn tijdens de aankomende vakantie richting Vietnam.
    Nee serieus, blijft plezierig je stories en foto's te zijn.
    Reis ze.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Nha Trang

Dominique ON TOUR

Recente Reisverslagen:

07 December 2012

Echte backpacker

26 Oktober 2012

Good bye

16 Oktober 2012

Naar aanleiding van

13 Augustus 2012

boerin

05 Juli 2012

aussiee!!!!
Dominique

Actief sinds 11 Okt. 2011
Verslag gelezen: 451
Totaal aantal bezoekers 38404

Voorgaande reizen:

25 Februari 2012 - 31 Mei 2013

Dominique ON TOUR

Landen bezocht: