stempeltje erbij:D - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Dominique Beekhof - WaarBenJij.nu stempeltje erbij:D - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Dominique Beekhof - WaarBenJij.nu

stempeltje erbij:D

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

22 Mei 2012 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Yeaaah weer een stempeltje erbij:D

Jaja ik ben al een paar daagjes weer in vietnam. afgelopen zondag is het gebeurt hoor, stempeltjes erbij. grens over en een nieuw avontuur beginnen. de grensovergang ging hier een stuk soepeler dan ik gewend was. eventjes paspoort laten zien doorlopen maar. dit was ik niet gewend na laos en cambodja en 3 uur wachten.

aangekomen in hochi minstad ben ik samen met een kerel uit nieuwzeeland opzoek gegaan naar een hostel. we zitten in een gruwelijk grote kamer met arco en tv en 2 tweepersoonsbedden voor 8 dollar per persoon, best wel goed te doen natuurlijk.
eerste middag beetje rond gelopen stadje verkend biertje gedronken voor 50 dollar cent.
maandag zijn we naar de bekenden tunnels van vietnam geweest, we hebben zelf in zo'n tunnel gekropen die al 2 keer zo groot was gemaakt en nog steeds veelste klein voor europese mensen. maar al bij al gaf het wel een goed beeld hoe die mensen hier vroeger voor hun leven hebben gevochten. best wel indruk wekkend.

vandaag beetje optijd uit bed gegaan opzoek naar postkantuur, dus pap en mam over 3 maanden komt er weer een pakketje thuis :P

vanavond vanmiddag nog even wat ondernemen en morgen weer door naar een ontzettend mooi plaatsen iets meer naar het noorden.

deze leuke stad maar weer eens verlaten, ag je moet door natuurlijk en me vliegtuig gaat niet wachten 15 juni op me.

Liefs Do